10 תשובות
את מזינה את הפרטים ושולחים לך במייל
את רושמת את הפרטים שלך- תז, מסמנת את ההרשאות ואיזה סוג תעודה את מנפיקה, ואחר כך ישלחו לך למייל קובץ pdf
שואל השאלה:
כן אבל איך
אנונימית
לי לא, אבל שמעתי ממישהי שקרה לה שאפשר לתת להורים למלא ואז מקבלים תו ירוק וזה עובד
שואל השאלה:
כן אבל כל הקטע כדי שזה יהיה בטלפון שלי כך אוכל ללכת לכל מקום
אנונימית
תנסי אולי לתת להורים דרך הטלפון שלך
גם לי זה קרה
https://corona.health.gov.il/green-pass/
באתר רמזור
שואל השאלה:
תודה!!! עשיתי הנפקת התו הירוק והשלמתי את כל הפרטים אבל יש להם בעיה עם פרטי הזיהוי שלי והכל נכון .. גם לכם קרה את זה?
אנונימית