4 תשובות
ממליצה לך לשמוע מוזיקה. אותי זה מרגיע
לצאת קצת להליכות
לתרגל נשימות
לאכול משהו מתוק
מוזמנת לפנות אליי אם את צריכה עוד משהו:)
יש שיטה שנקראת הרפיית גייקפסון (נראלי ככה אומרים) תבדקי בגוגל אולי יעזור לך
בעצם זה לכווץ איבר כלשהו בגוף ולשחרר אותו.
מקווה שיעזור לך
אנונימית
יקרה,
שומעת שאת חווה פחד גדול, התרגשות, חלחלה. נראה שאת בתוך התקף פאניקה, שמלווה אולי בדופק לב מהיר, דריכות וחשש מפני הבאות... ההרגשות הלא נעימות הללו כנראה מתרחשות ללא כל סיבה מוקדמת ויתכן שזה כשלעצמו גורם לך לחוות תחושת כוננות וחוסר שקט נפשי.. שומעת שאת מודעת לכך שלמרות התסמינים הגופניים, לא מדובר בבעיה רפואית בלב, אבל בכל זאת כשזה מגיע, זה כל כך מפחיד...

יקרה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שניתן יהיה לשתף בתחושות שאת חווה..

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר.
שואל השאלה:
לא צריכה פעולות פיזיות, מספיק היגיון
אנונימית