7 תשובות
להיות גאה במי שאתה.
ברור ששנאה כלפייך זה דבר כאוב אבל ברגע שתתחיל לאהוב את עצמך אתה תכיר הרבה אנשים שתומכים בהם ואנשים ששונאים אנשים שונים,לא יזיזו לך.

תתחיל לאהוב את עצמך יותר, שנאה תמיד יש ולאנשים תמיד יש מה לומר.
אני מבין אותך. אני מתמודד עם דיספוריה מגדרית ואני בסביבה טרנספובית. אני פה בשבילך
תשים פס על מה שאחרים אומרים לך..
תהיה גאה במי שאתה ואל תפחד רק בגלל תגובות של אנשים אחרים.
היי אחי, אני טרנס ומבין כמה מבאס זה להיתקל במקרים טרנספוביים, מאז שהתחלתי להשים זי על טרנספוביה ולא להתייחס זה כמעט ונעלם, כל עוד אתה בטוח בעצמך אף אחד לא מרגיש בנוח להעיר לך, כבר כמה שמן שאני מרגיש מעולה ולא נתקל באף אירוע לא נעים.
שואל השאלה:
maoboy מתי אמרתי שאני לא אוהב את עצמי?
violet לא לפחד מתגובות של אחרים זה מטומטם. אנשים תקפו אותי פיזית ומינית הרבה פעמים, אם אני לא אפחד מתגובות מאנשים אני אהיה בסכנה, פחד זה מנגנון הגנה
אנונימי
שואל השאלה:
נקם אני בטוח בעצמי וכלום לא השתנה
אנונימי
היי אנונימי,
אני קוראת את הפוסט שלך, אתה משתף שאתה מרגיש שאין לך מרחב בטוח ושזה מתיש אותך נפשית,
נשמע לא פשוט (ולא פייר) להתמודד עם התחושה הזו..
שמי טל, מתנדבת בעלם דיגיטל אשר מלווה צעירים/ות ובני/ות נוער ברשת
אתה שואל מה אפשר לעשות, יש כל מיני אפשרויות ביניהם:
נוער איגי שם יש שלל מענים שונים, כמו כן ניתן להתייעץ ולשאול.
בנוסף, מזמינה אותך לשלוח לי הודעה פרטית, בה תוכל להישאר אנונימי, נחשוב ביחד מה עוד אפשר לעשות או למי לפנות, ובעיקר ננסה להבין מה יהיה לך הכי מתאים וטוב. מה דעתך על זה?
תוכל לשלוח כאן באתר, באינסטגרם או בטיק טוק בפרופיל nayedet.digital או באימייל [email protected]
מחזקת אותך על השיתוף
אתה לא חייב לעבור את זה לבד,
טל