7 תשובות
בבקשה שלא וואו
למה זה משמח אותי? סיימתי כבר בית ספר
חח כן עם בנט האופטימי הזה נלך לסגר רביעי בחגים וגם המצב הבטחוני לאחרונה לא משהו
ונאמר אמן
מתחיל יא. אני לא יודע אם אני שמח או עצוב
אמן
אמן