5 תשובות
תשתמשי בג'ל רגיל לשיער. אני משתמשת וזה מחזיק ממש טוב, אבל זה קצת עושה לבן בגבות. לדעתי הכי טוב ומשתלם זה של סקארה
אני משתמשת בשל אסנס הכחול הוא עלה לי 10 והוא אחלה
שואל השאלה:
יש לי וואו
יש לי וואו
שואל השאלה:
כן אבל אני צריכה מסופר פארם כי אין לי סאקרה וביוטקר בעיר
כן אבל אני צריכה מסופר פארם כי אין לי סאקרה וביוטקר בעיר
יש את של אסנס אבל הוא לא משהו
יש מסקארה את הרגיל והוא טוב
יש מסקארה את הרגיל והוא טוב
באותו הנושא: