6 תשובות
יכאב אבל לא לתמיד
סתם מה שאני אומרת שזה שטויות
עדיף שעווה כי שעווה זה כואב פעם אחת בבום וזהו.. חוט זה כאב מתמשך
^אומרים ששעווה באיזור הזה זה לא טוב כי זה גורם לנפילת עפעפיים
חוט זה די כואב לפי מה שזכור לי. אבל לא מאוד- יש כאלו שזה בכלל לא כואב להן אל תתפסי על מה שאחרןת אומרות
לא זה לא מאוד יכאב
אולי זה יהיה טיפה מעקצץ אבל זה באמת לא נורא
כן יכאב