8 תשובות
תרגעי
לשים פס ולהמשיך בחיים
הפגיעה שלך מובנת
כשתירגעי נסי לחשוב שוב מאיזה מקום הם אומרים את זה ומאיזו סיבה
שואל השאלה:
אני מפחדת שהם לא יסכימו לי להיפגש איתו
^^^^בדוק עזרת לה
תנשמי ותשתי מים ותביני שהם רוצים בטובתך ופשוט לא מכירים אותו כמוך כנראה
תיפרדי מהחבר ההורים שלך יודעים מה הם אומרים
תנשמי עמוק, תשתי מים, תאכלי משהו מתוק ותאמרי לעצמך שהכול יהיה בסדר וזה יעבור בלי הפסקה. עכשיו, אפשר לשמוע רקע על למה הם אמרו כזה דבר?
4AM
דבר ראשון תנשמי
דבר שני
נסי להבין למה הם אומרים את זה, אולי זה לא סתם?
אם את בטוחה שלא, אז נסי לדבר איתם ולהבין מה נפל שם שהם מרגישים שהוא מנצל אותך ותסבירי מה שאת מרגישה ואיך את רואה אותו איתך