11 תשובות
לא נורא שחור זה קלאסי ויפה
אני גם הייתי בוחרת בז' אבל כבר קנית לא ביג דיל
אנונימית
למה שחור זה דווקא משהו פחות נדוש, נשמע ממש יפה למיטה
לא הבנתי
הם קנו חדש ?
אפשר להחליף בחנות
בעיות של עשירים:'((((((((
אנונימית
תצבעי
שואל השאלה:
כן עברנו דירה והם קונים לי מיטה
והארון שלי הוא בצבע מסגרת שחור כזה עם מראה ווילון לבן על כל הקיר אז לא יודעת
אנונימית
זה יפה מה יש לך
שואל השאלה:
איך אני אצבע חח זה מבד
אנונימית
אז זה בסדר שמים סדין באיזה צבע שבאלך לא ביג דיל אף אחד לא מסתכל על הבסיס של המיטה
לא נורא את תחיי עם זה
תלוי איך נראה החדר, וזה לא של בנים