9 תשובות
לא
לא נטו כי אני מפחדת
ברור
לא לא מתחשק לי למות
אכן כן
כן.
זה חשוב, אין ספק.
ואני חושבת שזו תהיה הדרך הטובה ביותר שלי לתרום ולתת מעצמי.
ואני מעדיפה לדעת שאני בשטח ולא איזה ימני אנטי פיס שבעד לרסס פלסטינים. גם אם זה רק מתוך הצוות שלי.
זה חשוב, אין ספק.
ואני חושבת שזו תהיה הדרך הטובה ביותר שלי לתרום ולתת מעצמי.
ואני מעדיפה לדעת שאני בשטח ולא איזה ימני אנטי פיס שבעד לרסס פלסטינים. גם אם זה רק מתוך הצוות שלי.
חד משמעית כן.
לדעתי שירות קרבי הוא בין השירותים הכי מועילים בצבא וגם מפתח כל מיני מיומנויות במהלך השירות וגם עוזר עם ביטחון עצמי.
אני עכשיו עולה ליא ואני מצפה כבר לקבל את הצו הראשון שלי! אמרתי להורים שלי שאני מעוניינת להתגייס למג"ב ליחידה קרבית כלשהי ואני מקווה שהם יקבלו את זה מתישהו אפילו שאני באמת מבינה את הדאגות שלהם.
אני בטח ובטח שלא פוחדת למות במהלך השירות(חס ושלום כמובן) כי אני בוטחת בה' ואני יודעת שהוא יהיה לצדי כל הזמן.
אם יש משהו שאני ממש רוצה זה להתגייס לצבא ולשרת למען המדינה שבה נולדתי, להגן על העם שלי ולחסל את האויבים שמאיימים על חיי חפים מפשע.
אני מקווה שבעוד כמה שנים לא נצטרך צבא שיגן עלינו אבל עד אז אני מקווה שלאלה שעומדים להתגייס בקרוב יהיה גיוס קל וחוויתי! בהצלחה לכולם!
לדעתי שירות קרבי הוא בין השירותים הכי מועילים בצבא וגם מפתח כל מיני מיומנויות במהלך השירות וגם עוזר עם ביטחון עצמי.
אני עכשיו עולה ליא ואני מצפה כבר לקבל את הצו הראשון שלי! אמרתי להורים שלי שאני מעוניינת להתגייס למג"ב ליחידה קרבית כלשהי ואני מקווה שהם יקבלו את זה מתישהו אפילו שאני באמת מבינה את הדאגות שלהם.
אני בטח ובטח שלא פוחדת למות במהלך השירות(חס ושלום כמובן) כי אני בוטחת בה' ואני יודעת שהוא יהיה לצדי כל הזמן.
אם יש משהו שאני ממש רוצה זה להתגייס לצבא ולשרת למען המדינה שבה נולדתי, להגן על העם שלי ולחסל את האויבים שמאיימים על חיי חפים מפשע.
אני מקווה שבעוד כמה שנים לא נצטרך צבא שיגן עלינו אבל עד אז אני מקווה שלאלה שעומדים להתגייס בקרוב יהיה גיוס קל וחוויתי! בהצלחה לכולם!
באותו הנושא: