18 תשובות
לא
לגמרי לא
לא אני כל יום רואה בובספוג..
I:
לראות בובספוג בכל גיל זה לא מביך
לבובספוג אין גיל!!!
לא מה
לא מביך רק אם זה השלוש- ארבע עונות הראשונות
לבובספוג אין גיל
לא, הכי כיף
חדמשמעית לא
לא לא זה אייקוני בכל גיל
לא, אני בת 17 ועדיין רואה
כן יש עונות חדשות והן משעממות תחת. הן לא איכותיות כמו העונות של פעם לפני שהיוצר מת
אנונימי
לא, כאילו ניסיתי והעונות האחרונות פח אשפה אבל בכללי עד היום אני נהנה מלצפות בפרקים של פעם לפעמים
אנונימי