36 תשובות
לא הבכת את עצמך בכלל, כל הכבוד לך
ממש לא הבכת וכל הכבוד לךך
הרבה
בכלל לא
לא הבכת. והמורה ממש מקסימה
לא הבכת
כל הכבוד
כל הכבוד
תסתום.
גם גברים יכולים לבכות וזה דבר לגיטימי וטבעי לגמרי אז אכן תסתום- אין סיבה להשפיל אותו ולגרום לו להרגיש רע עם עצמו לגבי דבר טבעי.
אבל כשאתן רואות את זה אתן נגעלות מזה
לא.
אנחנו לא
כן כן ברור שלא זה אף פעם לא קרה אני 100% מאמין לך
כשגבר בכה לידי זה להפך גרם לי לאהוב אותו יותר.
אולי בודדות הרוב לא
כן אני בטוח
טוב טוב נתק ממני. תאמין למה שאתה רוצה
כמה אנשים מגעילים יש פה
^באמת שכן זה משהו
אתן משקרות כל הזמן כדי לגרום לכן להראות טוב ולנו רע ואנחנו מגעילים?
מה? ברע תתבגר בבקשה מה אתה רוצה
ככה רואים שאת צ'אחלה מפגרת קשה לך לשמוע את האמת
ילד, תתבגר.
תגידי זו המילה היחידה שאת מכירה "תתבגר"?
למה לי לעזוב אותה היא זאת שאומרת לי להיתבגר ונשארת תינוקת בעצמה
כי אולי זה הדבר שאתה צריך? להתבגר? ולקבל קצת שכל? לא חשבת על זה? אין לי סיבה להגיד לך שום דבר אחר חוץ מזה כי אתה ילד קטן. המשך יום מופלא
בסיטואציה הזו אתה התינוק- תראה איך אתה מדבר, תינוק.
מדברת ההיא בן ה12 שחושבת שכל העולם שלה תני לי לנחש גם כשאבא שלך לא נתן לך לישון אצל חברה את צרחת התצבנת ואיימת עליו כמו מגפרת את אומרת לי להיתבגר אבל את נשארת ילדה בת שנתיים שעדיין חושבת שכל העולם ואישתו נגדה אחת שחושבת שהיא טובה בהכל ואחת שהתמתום קצת עלה לה יותר מדי לראש
מה? ילד הכל בסדר? לך להיבדק מה אתה רוצה ממני
אני רוצה שתודי שאת פשוט שקרנית שלא יודעת להגיד את האמת
אין לי במה להודות לך אמרתי לך כבר את כל האמת, ועכשיו, בנימה זו, נתק ממני ילד קטן.
יש לך משהו חוץ מילד או תינוק כי זה נראה שאלא הדברים הכי רעים שאת יכולה לכתוב
אנחנו בסטיפס, ולא סתם יש לי 100 נקודות אמינות, אני לא אבזבז את הלקסיקון הרחב שלי כדי לבזבז את הנקודות שלי על תינוק כמוך, נתק ממני כבר, ביי.
כל הזמן אומרת לי לנתק ואז ממשיכה לכתוב לי גם פה וגם בקיר
טוב אני הולך אז נתראה אחר כך
לא הבכת זה דבר טוב לבכות זה להוציא מה שיושב לך על הלב
כל הכבוד אני גאה בך!
לא הבכת את עצמך בכלל זה טבעי ובסדר גמור
לא הבכת את עצמך בכלל זה טבעי ובסדר גמור
באותו הנושא: