6 תשובות
הריב הכי מטומטם שקראתי אף אחד לא צודע ותעשו שולם עם האצבע
כן הן יצאו לא בסדר אבל ריב מיותר לא היית צריכה לקרוא לה "מפגרת" והיא מן הסתם לא הייתה צריכה לקרוא לך "מטומטמת"
אנונימית
שואל השאלה:
הריב מטומטם נכון אבל לא שאלתי אם הוא מטומטם או לא שאלתי מי יצא הכי בסדר
אנונימית
אף אחת מכן לא צודקת, ואני חייבת להגיד שיצאתן נורא ילדותיות..
כיאלו זה שהיא לא רוצה לצאת בשבת זה לגמרי מובן אבל היא לא הייתה צריכה לקרוא לך מטומטמת אבל זה שאת ענית לה וכיאלו "החזרת" לה ובכללי זה שהשתמשת במפגרת כקללה כביכול גם לא בסדר, בכל מקרה דברו כמו בוגרות על זה וזהו אל תקחו את זה רחוק..
בקיצור אל תחפשי הצדקות זה שעשיתן מזה ריב רק מראה כמה החברות שלכן שבירה
פשוט תשלימו
שואל השאלה:
^^ השתמשתי במילה "מפגרת" כקללה כי לא חשבתי באותו הרגע לא באמת התכוונתי לזה אני בטוחה שזה קרא לך מלא פעמים
אנונימית