9 תשובות
אני עד 4
תלוי באיזה מגמות אתה
בממוצע בין שתיים וחצי עד ארבע
תלוי במגמה ובבית הספר, אני אישית למדתי עד 4:30
שואל השאלה:
הוו כמו שאני לומדת עכשיו בערך..תודה❤
אנונימית
בממוצע עד ארבע יש שגומרים יותר מוקדם ויש יותר מאוחר
שואל השאלה:
אני בכיתה רגילה שתי מגמות אני מניחה שזה יאריך אבל אם הרגיל זה בערך 4 אז אני יתמודד
אנונימית
אצלנו היה גם שתי מגמות והיו ימים שסיימנו ב20:00 אבל לא כולם כי חלק מהמגמות הן על זמן ביצ ספר
זה תלוי ממש בבית ספר אני בכיתה י למדתי בעיקר בזום(שנת קורונה) אז הייתי מסיימת כמעט כל יום ב16:00-16:30 ובגלל שהיה לי קדם עתידים אז זה עוד 6 שעות מתמטיקה בשבוע אז היו ימים שסיימתי גם 19:00 ללמוד זה ממש תלוי בבית ספר,במערכת ובמגמות שלך
זה יותר קשור מתי המגמות מתקיימות. יש כאלו שלומדים פיזיקה עד 4 יש כאלו שלומדים גאוגרפיה עוד 2 ויש כאלו שלומדים תקשרות עד 7 בערב זה משתנה ממגמה למגמה.
בנוסף יש גם את הלימודים הרגלים שלרוב את תסיימי ב3 ורבע, אבל יש לפעמים ביטולים ומסיימים ב12 או ב1 או שמתחילים ב10...
זה תלוי, אץ תקבלי את המערכת שלך ותראי זה ממש תלוי בית ספר
אני נגיד הכי מאוחר שלי היה 4 מגמת פיזיקה ומדעי המחשב (אבל עכשיו אני עוברת לאלקטרוניקה)