36 תשובות
למי אכפת מהדעה של בנים?
בידיוק^
שואל השאלה:
לא מרגישה טוב בכלל
לא מרגישה טוב בכלל
אנונימית
די חלק גדול מהאנשים באתר הזה הופכים את זה לאתר נתינת מחמאות, ואומרים דברים כמו "את מושלמת את יפה" אתם לא יודעים איך היא נראת אז אל תביעו דעה על המראה שלה אל תגידו את יפה ואל תגידו את מכוערת, גם לא שאלו אותכם "אני מושלמת או לא?" שאלו אותכם אם המשקל מוריד אז תענו אם כן או לא, בלי שטויות של את מושלמת את מדהימה וכל זה.
שואל השאלה:
שאלתי בנים לא בנות!
שאלתי בנים לא בנות!
אנונימית
לא
מוריד ואפילו מוריד מאוד.
אנונימי
אמאלה מוריד ממש מוריד מאוד גבר מעל מטר 80 אמור לשקול ככה
דיי לשחק אותה בנות כאילו אתם הייתן יוצאות עם שמן
^עזוב שמן, נמוך
היי רק רוצה להגיד שזה לגיטימי לחלוטין שאתם מביעים את דעכם אבל עם זאת יש דרך להגיד דעה שהיא לא בצורה פוגענית
גם אם אתם רוצים לענות שכן לא צריך לענות בסגנון של מוריד ואפילו מאוד אפשר להגיד נגיד ''לי ספציפית זה מוריד'' יש דרך עדינה להכל
גם אם אתם רוצים לענות שכן לא צריך לענות בסגנון של מוריד ואפילו מאוד אפשר להגיד נגיד ''לי ספציפית זה מוריד'' יש דרך עדינה להכל
אני אישה אבל בכל זאת אענה לך. בגלל שאני אישה והטעם שלי בנשים לא רלוונטי לך כנראה אני אספר לך שבגיל 15 הגעתי לשיא המשקל שלי ושקלתי 89 קילו. זה לא גרם לגברים להפסיק להתחיל איתי, החבר שהיה לי נשאר איתי ועדיין קרא לי הילדה הכי יפה בעולם. יש גברים שזה מרתיע אותם, יש גברים שזה אפילו יותר יפה בינהם. לשאול שאלה כזו על טעם בבנות זה מאוד מיותר כי לכל אחד יש טעם שונה. ואם קשה לך עם איך שאת נראת את תמיד יכולה לשנות דברים.
חחח אני שוקלת הרבה יותר ממך אבל נראית ממש רזה.. לא המשקל משנה את המראה מה שמשנה את המראה זה אם מה שגורם לך לשקול הרבה זה מסת שומן או שריר..
נראיתי יותר "שמנה" לפני שהתחלתי להתאמן.. כשהתחלתי להתאמן נהייתי ממש רזה אבל עליתי במשקל
חוסר מודעות עצמית^^
את מהממת ושלא יהיה אכפת לך מדעות של בנים.
לא נשמה אין דבר כזה בחורה ששוקלת מעל 80 והיא לא שמנה
מה 80?
אה בוכהה חשבתי היא אמרה שהיא שוקלת 62.. אבל מה זה משנה
אה בוכהה חשבתי היא אמרה שהיא שוקלת 62.. אבל מה זה משנה
לא כפרה הגובה שלה זה 1.62 והיא שוקלת 87
וחוץ מזה היא יכולה להיות יפה גם בלי אז לא הבנתי מה זה התגובות הרעות שיש פה
לא כפרה לא ראיתי ויצאתי סתומה כי מה אני יעשה
אף אחד פה לא ירד עליה, היא שאלה אם זה מוריד ענינו לה שכן
עצוב אבל אם זה באמת מוריד לכם
כן? ומה לגבי בחור שהגובה שלו זה 1.50? לא היית פוסלת על זה? די לצביעות
את האמת שאני יכול להתייפייף ולהגיד "לא את מושלמת כמו שאת" ועוד שטויות כאלה
אבל דוגרי כן זה היה מפריע לי מאוד
משקל כזה מראה על אופי של בן אדם שלא מוכן להילחם על הבריאות שלו ורק מוותר לעצמו
בתור אחד שמשקיע ומתאמן ולדעתי לפחות יש לו אחלה של גוף אני אצפה מהצד שני גם למישהי שמשקיעה בעצמה ובמראה שלה
אבל דוגרי כן זה היה מפריע לי מאוד
משקל כזה מראה על אופי של בן אדם שלא מוכן להילחם על הבריאות שלו ורק מוותר לעצמו
בתור אחד שמשקיע ומתאמן ולדעתי לפחות יש לו אחלה של גוף אני אצפה מהצד שני גם למישהי שמשקיעה בעצמה ובמראה שלה
מעלה
לא משנה לי משנה לי הלב של הבחורה לא המשקל או הגובה יש לך גובה מהמם אגב ובקשר למשקל זה מספר בשבילי והוא לא אומר כלום על המשיכה שלי לבחורה הלב שלה הוא זה שיחליט אם אמשך אליה או לא אם היא בן אדם טוב ובוגר אין שום סיבה שלא אוכל להתאהב בה
אז אל תחשבי שאת פחות ממישהי פה יש לך ערך נשמה ותאמיני בו אני לא מכיר אותך אבל אני בטוח שאת אחלה בן אדם ויש לך ערך גבוה אם יש בך משהו שמפריע תשני אותו לאט ובצורה בריאה ומקצועית את בסדר עם זה וקשה לך עם זה מבחינה שהיא אישית ונפשית אל תשימי על מה שאחרים חושבים כי אחד יסתכל על הגוף ואחד על הלב כל אחד שונה מהשני וכל אחת והיופי שלה גם לך יש יופי משלך ובזה אני בטוח ויראו בנים שיסתכלו על הלב שלך ומי את ולא כמה את שוקלת שזה באמת שטויות לטעמי סורי
פוסל
הכל מקנאה חבוב
לא אפילו מעלה מבחינתי
מוריד מאוד מצטער
לא אכפת לי איך את נראת,העיקר האופי
^מה לא רציני שלא גם כולם מגיבים לי איזה רזה נהייתי
תודה רבה לך גם את :)
שואל השאלה:
כותב פשוט במסכה- אתה מדהיםם !!!
כותב פשוט במסכה- אתה מדהיםם !!!
אנונימית
באותו הנושא: