7 תשובות
מעלה
לא משנה ממש אבל יש לך גובה ממש יפה
אני לא גבר, אבל לדעתי את צריכה קצת לעלות במשקל
ולא מבחינת 'מעלה' או 'מוריד'
מבחינה בריאותית.
זה כמעט ותת משקל ועזבי מה הבנים חושבים על המשקל שלך.
מה שחשוב זה הבריאות שלך.
לא מעלה ולא מוריד
צודקת^
שואל השאלה:
אני ככה כבר שנים זה המבנה גוף שלי
אני בריאה והכל בסדר
אנונימית
שמחה שזה בסדר ולא משפיע עלייך בקטע בריאותי, פשוט זה הדבר הראשון שעלה לי לראש
מצטערת ;,