7 תשובות
שואל השאלה:
כמה עמוסה ביחס לכיתה ח נגיד? (אצלי כיתה ח הייתה ממש לא עמוסה)
אנונימי
לא עמוסה בכלל.
גם ביחס לכיתה ח' - לא הרבה, לפחות לא אצלי.
אנונימי
אצלי ח הייתה יותר עמוסה מ ט
יש הרבה מבחנים אבל בסדר לא כזה גרוע
לא עמוסה
בהצלחה
לא כלכך עמוסה
יש עומסים אבל זה לא משהו מוגזם
היא עמוסה אבל בעיקר בחודשים הראשונים (לפחות אצלי זה היה ככה)
זה לא מוגזם מדיי, אבל ביחס לכיתה ח אז כן, מרגישים הבדל (שוב, זה תלוי בבית ספר, אצלי כיתה ח כן הייתה עמוסה)