14 תשובות
לא מאד
לפי מה שאמרו לי לא
ורק צריך להשקיע במה שצריך
בכלל לא
רק להשקיע ב30% בלשון ואת מסודרת
לא ממש
לא כזה קשה רק צריך לסדר את הזמן אבל כעיקרון זה סביר
לא כלכך,פשוט מאוד חשוב לעשות את
העבודות של ה30%.
שואל השאלה:
כן? מתלבטת אם אני אוכל להספיק להתאמן גם 4-5 פעמים בשבוע
אנונימית
כן את תספיקי כמובן אם את תלמידה שמקשיבה בשיעורים
לא, אבל מה שכן עכשיו מי שעולה לי' מתחיל את העבודות במקום הבגריות שאין לכם אז כנראה יהיה לכם קצת יותר מעומס ממה שהיה שנים קודמות
חצי כזה, לי היא הייתה חצי מאתגרת רק חשוב להשאר בדרך של הלמידה ולא לסטות ממנה..
בעזרת השם הכל יהיה בסדר❤
כן תספיקי להתאמן,
פשוט תעשי סדר עדיפויות.
מה זה העבודות 30%
אנונימית
שואל השאלה:
יש לדוגמה בלשון , 30% מסך כל הציונים בלשון זה הציון הסופי בלשון אם אני לא טועה
אנונימית
ממש ממש לא