18 תשובות
שיר מעולה
אם להגיד בכנות...
זה נחמד... אבל לא יותר מזה
אני מעדיפה יותר להקות של בנות כמו:
itzy
gidle
אני מתחברת לסטייל שלהם יותר
ואם בכללי אז stray kids זה הדבר הכי מדהים
זה נחמד... אבל לא יותר מזה
אני מעדיפה יותר להקות של בנות כמו:
itzy
gidle
אני מתחברת לסטייל שלהם יותר
ואם בכללי אז stray kids זה הדבר הכי מדהים
אני לא אוהב ורק מהטמבנייל אני צוחק
שואל השאלה:
מציק אותי שכתבתי " אוהבי קייפופ " ונכנסתם ..
מציק אותי שכתבתי " אוהבי קייפופ " ונכנסתם ..
במקרה נתקלתי אז ניצלתי הזדמנות
שואל השאלה:
אתה יודע לגמרי שפספסתי אות אל תחפש תשובה " מצחיקה " ותענה את זה
אתה יודע לגמרי שפספסתי אות אל תחפש תשובה " מצחיקה " ותענה את זה
שואל השאלה:
^ למה מה אמרתי .. ?
^ למה מה אמרתי .. ?
^^
להתבגר? למה בגלל שאנחנו שומעות פופ קוריאני?
זאת מוזיקה לכל דבר אתה שולל את זה רק בגלל
שזה קוריאני אם כבר אתה צריך להתבגר.
להתבגר? למה בגלל שאנחנו שומעות פופ קוריאני?
זאת מוזיקה לכל דבר אתה שולל את זה רק בגלל
שזה קוריאני אם כבר אתה צריך להתבגר.
מה הקשר להתבגר?
מה זה גם גיימרס
שואל השאלה:
תכתוב grimes בגוגל .. ?
תכתוב grimes בגוגל .. ?
אה התבלבלתי חשבתי כתבת גיימרס
התכוונת לבת זוגתו של אילון מאסק?
שואל השאלה:
זאת היא ..
זאת היא ..
או קיי
מציק אותי. עברית קשה שפה
לונה תמיד בופ
אני ממש אוהבת אותו וגם למדתי את הריקוד בפזמון
אנונימית
באותו הנושא: