13 תשובות
סטריי קידס זה החיים והשיר טובבבב
אחת הלהקות החזקות ביותר בעולם הקייפופ אני מאוהבבת להם בצורהה!!! 3>
אמאלה פליקס בשיר הזה >>>
ואני לא יודעת למה אני ככ אוהבת את החלק של הcommon side effects include
שואל השאלה:
כן הקול שלו ככ רןדלדמקןדמקלדן
אנונימית
שיר מאוד טוב
ובכללי השירים של סטריי קידס מאוד טובים אני ממש אוהבת אותם
מי הביאס שלךךך
וואי בהצלחה איזה כיף
הביאס שלי זה לינו :)
סטריי קידס הם להקה מדהימה, האולטים שלי.
והשיר הזה גם מדהים חחח אחותי בת 9 הכירה לי אותו.
שיר מושלם
שיר ממש טוב,
אני אוהבת לשמוע את השיר הזה בעיקר באוטו על חזק
וסטריי קידס מדהימים ומהממים מכל הבחינות!
סטריי קידס הלהקה האהובה עליי וזה השיר בין המועדפים עליי שלהם נקודה.
שואל השאלה:
אני שמחה לדעת שיש אליהם מודעות בארץ :)
ואני עדיין לא סגורה על זה כי אני בתהליכים של לעשות להם סטאן
ושלך?
אנונימית