13 תשובות
שיר ממש טוב,
אני אוהבת לשמוע את השיר הזה בעיקר באוטו על חזק
וסטריי קידס מדהימים ומהממים מכל הבחינות!
אני אוהבת לשמוע את השיר הזה בעיקר באוטו על חזק
וסטריי קידס מדהימים ומהממים מכל הבחינות!
סטריי קידס זה החיים והשיר טובבבב
אחת הלהקות החזקות ביותר בעולם הקייפופ אני מאוהבבת להם בצורהה!!! 3>
מי הביאס שלךךך
שיר מאוד טוב
ובכללי השירים של סטריי קידס מאוד טובים אני ממש אוהבת אותם
ובכללי השירים של סטריי קידס מאוד טובים אני ממש אוהבת אותם
שואל השאלה:
כן הקול שלו ככ רןדלדמקןדמקלדן
כן הקול שלו ככ רןדלדמקןדמקלדן
אנונימית
ואני לא יודעת למה אני ככ אוהבת את החלק של הcommon side effects include
וואי בהצלחה איזה כיף
הביאס שלי זה לינו :)
הביאס שלי זה לינו :)
סטריי קידס הם להקה מדהימה, האולטים שלי.
והשיר הזה גם מדהים חחח אחותי בת 9 הכירה לי אותו.
והשיר הזה גם מדהים חחח אחותי בת 9 הכירה לי אותו.
שיר מושלם
אמאלה פליקס בשיר הזה >>>
שואל השאלה:
אני שמחה לדעת שיש אליהם מודעות בארץ :)
ואני עדיין לא סגורה על זה כי אני בתהליכים של לעשות להם סטאן
ושלך?
אני שמחה לדעת שיש אליהם מודעות בארץ :)
ואני עדיין לא סגורה על זה כי אני בתהליכים של לעשות להם סטאן
ושלך?
אנונימית
סטריי קידס הלהקה האהובה עליי וזה השיר בין המועדפים עליי שלהם נקודה.
באותו הנושא: