5 תשובות
כן אלא אם כן הם מנהלים או אחמשים
שעתי כן לא בהכרח שכר מינימום, קשה לי להאמין שכל כך היו הולכים לעבוד שם בשביל מינימום
שואל השאלה:
לא הבנתי, השעתי כן מינימום?
לא הבנתי, השעתי כן מינימום?
אנונימית
זה שונה ממקום למקום הקריון די גדול ויש מלא חנויות כל חנות והשכר שלה לרוב מלצרים או ברמנים במסעדה בקריון מקבלים מעל המינמום גם מנהלים אחמשים וכאלה מקבלים יותר מהמינימום בחנויות בגדים הרבה פעמים יש בונוסים למי שמוכרת יותר או עוזרת הרבה המנקים של הקריון לרוב מקבלים מעל המינימום אבל יש גם מלא חנויות בקריון שכן מקבלים מינימום זה משתנה מחנות לחנות וכל מקום בקריון והתנאים חוקים שלו
אנונימית
הרב כן
לפעמים יש בונוסים
לפעמים יש בונוסים
באותו הנושא: