9 תשובות
לא נורא, קרה לי מלא פעמים
כנראה לא שמו לב, לא םאדיחה..
לא היה ציור, סמל או משהו מאחורה נכון?
לא היה ציור, סמל או משהו מאחורה נכון?
כנראה שלא שמו לב וזה לא קריטי
אל תהיה לחוץ ;)
אל תהיה לחוץ ;)
שואל השאלה:
הכוונה הפוכה שלבשתי אותה בצד השני הכתוביות מקדימה והסמל מאחורה בגב
הכוונה הפוכה שלבשתי אותה בצד השני הכתוביות מקדימה והסמל מאחורה בגב
אנונימי
אם אף אחד לא אמר לך כלום אז לא פדיחות
או שכנראה לא שמו לב
בכיף
יחחחחחחחחחחחחחחח איזה פדיחותת
שואל השאלה:
אפשר שלוק מהאקסל כדי שארגע מהפדיחה אחי?
אפשר שלוק מהאקסל כדי שארגע מהפדיחה אחי?
אנונימי
באותו הנושא: