32 תשובות
שאני גרה שם
אנונימית
העיר שאני גר בה,
משעממת
אנונימי
עיר תקועה
שואל השאלה:
חחח גם אני כולנו אנונימים מתביישים
אנונימית
כולם אנונימיים אני צורחת
אנונימית
מה שכן הבחורות שם איכותיות כי אין להם כל כך לאן לצאת למסיבות אז הם לא צ'אחלות
שואל השאלה:
חחח אז אתה לא יודע כלום חמודי יש פה צאחלות בערימות
אנונימית
^^לא צאחלות
אחי כולם פה צאחלות
אנונימית
מהה אז האלה שהכרתי לא צ'אחלות
רק צאחלות וערסים יש פה^^^^
שואל השאלה:
יש מיעוט שהן לא צאחלות באמת
אני בוחרת את חברות שלי בפינצטה בגלל זה
אנונימית
יש לי הרגשה שנועם שאלה את השאלה הזאת
שואל השאלה:
חחח איזה נועם ?
אנונימית
לא משנה
איך קוראים לך?
שואל השאלה:
בכלל קוראים לי רננה אני מכירה נועם אולי זאת אותה אחת
אנונימית
אהה אני מכירה אותך נראלי מהיסודי שלי וגם מהחטיבה
שואל השאלה:
זאת דניאל?
אנונימית
מרוב שיש פה קצת תושבים כולם מכירים את כולם
שואל השאלה:
כןן חחח
אנונימית
לא..
אבל גם אותה אני מכירה נראלי
שואל השאלה:
אז מי זאת ?
אנונימית
בחיים לא דיברנו קוראים לי נויה
שואל השאלה:
נויה מואנה ?
אנונימית
שואל השאלה:
אז איזה ?
אנונימית
שואל השאלה:
אם את לא מואנה אז אני לא מכירה עוד נויה
אנונימית
את לא מכירה אותי כי בחיים לא דיברנו
שואל השאלה:
טוב
אנונימית
לא ממש הייתי שם בחיים אבל עברתי בה עם האוטובוס בדרך לאילת
חור אחושרמוטה
שואל השאלה:
יותר מידיי
זה חור אבל מתפתח פה משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל שמעו אנחנו דיי רחוקים מכל הטילים וזה
אנונימית
אהבתי את זה שהתמונה בשאלה זה כפר סבא
וכלגבי השאלה עיר סבבה אבל בלי איכות חיים כזאתי גבוהה