10 תשובות
כך יצא
בגלל שהכור קרוב
ואני בטוחה שאתה חתיך משהו
למנ פתח תקווה גרוע ותמיד ואין בא תקווה בשיט ככה זה לכל עיר ושריטות שלה
חח.חח.חח
חחח לא מכבד
כנראה יש סיבה אם אתה מגיב מאנונימי חתיך שלי 3>
כי הן לא עברו סלקציה
אנונימית
בתור דימונאית לשעבר יש לי חברות ממש יפות בדימונה. כנראה אתה פשוט לא הטעם שלהן או שיש לך אופי שבוא נקרא לזה ככה לא משהו ואת זה אני מבינה רק לפי מה שכתבת :(