9 תשובות
תשתמשי בניקוד זה לא קריא.
מההתחלה אפשר להבין שהוא הטריד אותך, תתלונני.
מההתחלה אפשר להבין שהוא הטריד אותך, תתלונני.
שואל השאלה:
הקטע שאני מצטערת על זה שלא נישקתי אותו
הקטע שאני מצטערת על זה שלא נישקתי אותו
חיים שלי
הוא כנראה יבש אלייך כי את לא כל כך רצית לנשק אותו. והוא משום מקום ניסה לנשק אותך את כנראה חושבת כרגע שהכל בסדר אתם מתחברים יש ביניכם קליק אבל דברים כאלה
זה לא בסדר . הוא לא יכול לנסות לנשק אותך ואז להגיד לך תני לי נשיקה בלחי.
יכול להיות שהוא באמת עונה אחרי הרבה זמן כי הוא לא יכול אבל לא בהכרח , יכול להיות שהוא פשוט פחות מקטע מאשר את.
הוא כנראה יבש אלייך כי את לא כל כך רצית לנשק אותו. והוא משום מקום ניסה לנשק אותך את כנראה חושבת כרגע שהכל בסדר אתם מתחברים יש ביניכם קליק אבל דברים כאלה
זה לא בסדר . הוא לא יכול לנסות לנשק אותך ואז להגיד לך תני לי נשיקה בלחי.
יכול להיות שהוא באמת עונה אחרי הרבה זמן כי הוא לא יכול אבל לא בהכרח , יכול להיות שהוא פשוט פחות מקטע מאשר את.
שמעת על סימני ניקוד???? למה לכתוב ככה יואו
אנונימית
שואל השאלה:
מאז עבר שבוע ואני רק רןצה שהוא יבוא לעבוד אני אפילו שאלתי אותו וראיתי שהוא לא עובד והתבאסתי
מאז עבר שבוע ואני רק רןצה שהוא יבוא לעבוד אני אפילו שאלתי אותו וראיתי שהוא לא עובד והתבאסתי
רגע אני רוצה לוודא שהבנתי
את הכרת מישהו כמה שעות בעבודה
הספקתם להיצמד, להתנשק, ולהחליף אינסטגרמים
ועכשיו את מבואסת כי הוא מייבש לך את הצורה
הכל קורה מהר מדי את לא חושבת?
את הכרת מישהו כמה שעות בעבודה
הספקתם להיצמד, להתנשק, ולהחליף אינסטגרמים
ועכשיו את מבואסת כי הוא מייבש לך את הצורה
הכל קורה מהר מדי את לא חושבת?
שואל השאלה:
מה זאת אומרת מהר מדי? חברה שלי אןמרת לי שבוא רצה אותי אולי לסטוץ או משהו אני לא יודעת. אני לא יודעת אם הוא ככה בגלל שאני לא נישקתי אותו אבל בהודעות שאני רושמת לו ברור מאליו שאני רןצה אני אומרת לו בוא בוא להעביר איתי משמרת אני אימרת לו תימים שאני עובדת שיקבע אחד מהם אני מפחדת שאני אפילו לא אראה אותו יותר כי כל החודש הזה שאני עובדת זאת פעם ראשונה שאני רואה טותו הוא יוצא מהצבא כל חמישי לפי מה שהבתי ממנו
מה זאת אומרת מהר מדי? חברה שלי אןמרת לי שבוא רצה אותי אולי לסטוץ או משהו אני לא יודעת. אני לא יודעת אם הוא ככה בגלל שאני לא נישקתי אותו אבל בהודעות שאני רושמת לו ברור מאליו שאני רןצה אני אומרת לו בוא בוא להעביר איתי משמרת אני אימרת לו תימים שאני עובדת שיקבע אחד מהם אני מפחדת שאני אפילו לא אראה אותו יותר כי כל החודש הזה שאני עובדת זאת פעם ראשונה שאני רואה טותו הוא יוצא מהצבא כל חמישי לפי מה שהבתי ממנו
אם אתם בקטע של סטוץ זה משהו אחר..
אבל אם לא אז יש פה יותר מדי דגלים אדומים
אבל אם לא אז יש פה יותר מדי דגלים אדומים
שואל השאלה:
מה זאת אומרת דגלים אדומים כמו?
מה זאת אומרת דגלים אדומים כמו?