2 תשובות
דתות = מלחמות עולם.
אם לא היו דתות, נזקים עצומים היו נחסכים.
העולם הופך לטוב יותר כשתוכניות כמו ארץ נהדרת, שבוע סוף, אחד העם 1, 101, דרייק וג'וש, קומי קומי, מוזיקה וסרטים קיימים.
אם לא היו דתות, נזקים עצומים היו נחסכים.
העולם הופך לטוב יותר כשתוכניות כמו ארץ נהדרת, שבוע סוף, אחד העם 1, 101, דרייק וג'וש, קומי קומי, מוזיקה וסרטים קיימים.
העולם הופך גרוע יותר בהכל חוץ מקבלת האחר ( שכמובן יש אוכלוסיה גדולה שלא מקבלת את האחר , אבל יש גם גדולה שכן. אני מדברץ בעיקר על הומופוביה וטראנסןפוביה)
באותו הנושא: