התחברות
הרשמה
נכון מי שכותב אם אתה צריך לדבר אני פה בלי שביקשו תמיד הכי מתוסבכים בארץ
בסטיפס
26 באוגוסט 2022, 01:15
תסביכים
עזרה
עזרא
3 תשובות
נשבע שכן
ל
לאף אחד לא אכפת.
כן
:
:::::
וואי שכן
ס
סטילינסקי
באותו הנושא:
נכון צריך להעיף את האנשים שכותבים כע זה מחרפן איזה אנשים צריך להעיף אתם חושבים?
איך כותבים באנגלית "רק צריך מישהו לדבר איתו"?
נכון צריך לעשות בסטיפס שיהיה אפשר קבוצה ואפשר לדבר שם ?
אתם חושבים שכל מי שכותב "דחוף" בשאלה שלו באמת צריך תשובה דחוף?
נכון שכותבים תשובות פה באנגלית ובכללי מדברים/כותבים באנגלית נכון זה יותר כיף מלדבר/לכתוב בעברית? נשמע יותר מגניב
בשביל לדבר בפרטי צריך 5 פרחים נכון?
אם יש לי חברה ומישהי ביקשה ממני לפנות אליה בפרטי בסטיפס אני צריך לסרב, נכון?
איך כותבים נכון לא הפסקת לדבר אליו או עליו?
כשכותבים שם פרטי באנגלית צריך להתחיל באות גדולה זה אותו דבר גם לשם המשפחה?
זה נכון שאם יש רוב בנות אז צריך לדבר ברבות ולא ברבים?
זה כותב לי שכדי לדבר בפרטי צריך חמש פרחים או משהו מזה אומר?