11 תשובות
יש ויש
אני רושמת דחוף כשזה באמת דחוף
לפעמים באמת זה סתם שטותי בשביל לחשוף את השאלה ליותר משתמשים
לפעמים באמת זה סתם שטותי בשביל לחשוף את השאלה ליותר משתמשים
לדעתי זה באמת דחוף, גם אם זה לא נראה לך דחוף
אולי הם צריכים תשובה דחוף או שהם בלחץ או.. שהם סתם מגזימים
לפעמים זה באמת דחוף ולפעמים סתם רוצים יותר חשיפה לשאלה
לא תמיד לרוב לא
מה שעוד יותר מעצבן זה ששולחים הודעה ואומרים זה דחוף מאוד ואז ששואלים מה קרה הם אומרים "סתם משעמם לי "
נראה לי מיותר כי ממילא מקבלים את רוב התשובות על ההתחלה
לא כולם
לפעמים זה תלוי בהם...
^^^^ נכוןן
אני אישית לא כותבת דחוף כי גם אותי זה מעצבן.
אני אישית לא כותבת דחוף כי גם אותי זה מעצבן.
באותו הנושא: