10 תשובות
כן
כן
מניסיון
יותר קשה לעשות לעצמך פן מאשר מחליק
בגיל 12 התחלתי עם מחליק
אבל עברתי להחלקה בגיל 13
יותר קשה לעשות לעצמך פן מאשר מחליק
בגיל 12 התחלתי עם מחליק
אבל עברתי להחלקה בגיל 13
אנונימית
כן זה בסדר, ומומלץ לא לעשות ברצף. עדיף פעם-פעמיים בשבוע.
זה שורף את השיער אבל הרבה פחות מהחלקה, אז זה יותר טוב.
זה שורף את השיער אבל הרבה פחות מהחלקה, אז זה יותר טוב.
שואל השאלה:
^^אבל לומדים נכון? צריך להתאמן
^^אבל לומדים נכון? צריך להתאמן
אנונימית
שואל השאלה:
מחליקים הרסו לי את החיים, גם שרפו את השיער ברמה שעשיתי כל יום מחליק וגם המחליק לא נשאר... השיער שלי ישר מסתלסל, פן נשאר לכל היום
מחליקים הרסו לי את החיים, גם שרפו את השיער ברמה שעשיתי כל יום מחליק וגם המחליק לא נשאר... השיער שלי ישר מסתלסל, פן נשאר לכל היום
אנונימית
לדעתי כמה שיותר טבעי יותר טוב כי גם פן הורס את השער ואני בטוחה שיש לל שיער יפה ואת לא צריכה להרוס אותו. ועוד בגיל שלך . אבל אם את אוהבת את זה אין לי מה להגיד תעשי מה שאת אוהבת. ואם את עושה כל יום את יכולה גם לעשות החלקה אורגנית שזה לא כזה הורס את השיער ויהיה לך כל הזמן
שואל השאלה:
לא איזה אני לא רוצה לעשות החלקות, אני לא שונאת עד כדי כך את השיער שלי, השיער שלי מושלם פשוט אני אוהבת אותו שהוא עם פן
לא איזה אני לא רוצה לעשות החלקות, אני לא שונאת עד כדי כך את השיער שלי, השיער שלי מושלם פשוט אני אוהבת אותו שהוא עם פן
אנונימית
החלקה תעשה לך תשיער חלק
במקום לעשות פן כל יום
מחליק פן והחלקה זה נראה אותו דבר
במקום לעשות פן כל יום
מחליק פן והחלקה זה נראה אותו דבר
אנונימית
שואל השאלה:
החלקה לא באה בחשבון.
החלקה לא באה בחשבון.
אנונימית
באותו הנושא: