7 תשובות
אני מכיר אנשים שככה כי בסוף היום זה רק מילה ויש חופש הביטוי ולא צריך לאסור מילים
שואל השאלה:
אני לא אומרת שצריך לאסור מילים ממש לא אבל אני רציני מנסה להבין למה
אני לא אומרת שצריך לאסור מילים ממש לא אבל אני רציני מנסה להבין למה
בישראל זה יותר מקובל בחול יפוצצו אותם מכות אני חושבת שזה כי יש פה פחות מודעות לשחורים
שמעתי את אמא שלי אומרת את זה כמה פעמים, היא ממש לא אדם רע אבל אני חושבת שאצלה זה פשוט עניין של הרגל מפעם, אני לא באמת יודעת אם יש עוד סיבות חוץ מזאת
הרגלים מפעם אצל מבוגרים וילדים שלומדים מההורים שלהם ומחקים אותם ליד חברים (מדברים כמוהם בלי לשים לב). לפעמים מדובר באנשים שעושים את זה בשביל להזיק לאחרים או להראות "מגניבים".
כי הם חושבים שהם מצחיקים ושהם מיוחדים
בהומור
באותו הנושא: