6 תשובות
מנגות תמיד יותר טובות מהאנימה אבל אני אישית מעדיפה את האנימה
אנונימית
האנימה רק בגלל האנימציה והסאונדטראק
האמת שהאנימה ממש מוצלחת, ufotable עיבדו את המנגה בצורה מעולה
הסאונדטראקים טובים והאנימציה פסיכית, מה שמאכזב אותי זה שחלק מהקולות לא תואמים לדמויות כמו שציפיתי...
אבל העלילה של המנגה מטורפת, אני ממש מצפה לראות הכל באנימציה
הסאונדטראקים טובים והאנימציה פסיכית, מה שמאכזב אותי זה שחלק מהקולות לא תואמים לדמויות כמו שציפיתי...
אבל העלילה של המנגה מטורפת, אני ממש מצפה לראות הכל באנימציה
^ חחחח את מדברת על אינוסקה?
האמת שלא, אני חושבת שהתאימו יפה את הקול שלו
אבל נגיד חלק מההאשירה ממש לא התאימו לי בין אישיות לבין קול
אבל נגיד חלק מההאשירה ממש לא התאימו לי בין אישיות לבין קול
מנגות ממש לא תמיד יותר טובות^^^^^
הם יותר טובות לרוב ממש לא תמיד
לדוגמא קוד גיאס
בנוגע לשאלה כן במיקרה הזה המאנגה לדעתי אבל שניהם ממש טובים
הם יותר טובות לרוב ממש לא תמיד
לדוגמא קוד גיאס
בנוגע לשאלה כן במיקרה הזה המאנגה לדעתי אבל שניהם ממש טובים
באותו הנושא: