24 תשובות
שואל השאלה:
יש הבדל בין זה לא טוב ואני לא אוהב את זה^
יש הבדל בין זה לא טוב ואני לא אוהב את זה^
שואל השאלה:
כן אני מסכים שבלי אנימציה לא הייתי רואה את זה אבל זה אחד הדברים שיש לאנימה להציע וגם הסיפור מעניין
כן אני מסכים שבלי אנימציה לא הייתי רואה את זה אבל זה אחד הדברים שיש לאנימה להציע וגם הסיפור מעניין
שואל השאלה:
בגלל זה אני לא יראה את האנימה של ברזרק אבל אני כן יקרא אותה
בגלל זה אני לא יראה את האנימה של ברזרק אבל אני כן יקרא אותה
שואל השאלה:
מבחינת מכירות זה אומר אחרת בשביל שאנימה תהיה ממש טובה אתה צריך לאהוב אותה מספיק יש כאלה שלא מחשיבים את וינלנד סאגה לממש טובה אני כן אבל אותו הדבר לגבי דימון סלייר אני מחשיב את דימון סלייר להיות ממש טובה ואחד הדברים הגדולים שאני מסתכל עליהם באמת זה האנימציה זה לא עובדה זה דעה יש כאלה שלא אוהבים וואן פיס אבל בשבילי זה האנימה האהובה עליי
מבחינת מכירות זה אומר אחרת בשביל שאנימה תהיה ממש טובה אתה צריך לאהוב אותה מספיק יש כאלה שלא מחשיבים את וינלנד סאגה לממש טובה אני כן אבל אותו הדבר לגבי דימון סלייר אני מחשיב את דימון סלייר להיות ממש טובה ואחד הדברים הגדולים שאני מסתכל עליהם באמת זה האנימציה זה לא עובדה זה דעה יש כאלה שלא אוהבים וואן פיס אבל בשבילי זה האנימה האהובה עליי
שואל השאלה:
אז איך אתה יכל להגדיר את זה לא "ממש טוב" מה הופך אנימה לממש טוב הרבה אנשים מתבלבלים ואומרים שאם האנימה מקבלת "קארי" מהאנימציה זה לא טוב אני אוהב את זה שהאנימציה מפחידה זה אחת הסיבות שאני רואה אני מסכים שהכתיבה של וינלנד סאגה יותר טובה אבל בשבילי אם האנימציה לא טובה אז הכתיבה צריכה להיות מאוד טובה בשביל שאני יתן לה צ'אנס וכן לוינלנד סאגה יש גם אנימציה טובה בגלל זה וינלנד סאגה בטופ 3 new gen שלי אבל האנימה לא צריכה להיות באותה רמה של וינלנד סאגה בשביל שהיא תהיה "מאוד טובה"
ומבחינת פופולריות זה כן משפיע אנימה לא "מאוד טובה" לא תקבל קהל וכל כך הרבה מכירות כי היא לא מספיק טובה היא נמכרת בטירוף בגלל שהיא מאוד טובה
מבחינת האנימה אם לא היה לזה אנימציה כזאת כנראה לא הייתי רואה אבל זה אחד הדברים המשמעותיים באנימה הזאת ולמה אני כלכך אוהב אותה.
אז איך אתה יכל להגדיר את זה לא "ממש טוב" מה הופך אנימה לממש טוב הרבה אנשים מתבלבלים ואומרים שאם האנימה מקבלת "קארי" מהאנימציה זה לא טוב אני אוהב את זה שהאנימציה מפחידה זה אחת הסיבות שאני רואה אני מסכים שהכתיבה של וינלנד סאגה יותר טובה אבל בשבילי אם האנימציה לא טובה אז הכתיבה צריכה להיות מאוד טובה בשביל שאני יתן לה צ'אנס וכן לוינלנד סאגה יש גם אנימציה טובה בגלל זה וינלנד סאגה בטופ 3 new gen שלי אבל האנימה לא צריכה להיות באותה רמה של וינלנד סאגה בשביל שהיא תהיה "מאוד טובה"
ומבחינת פופולריות זה כן משפיע אנימה לא "מאוד טובה" לא תקבל קהל וכל כך הרבה מכירות כי היא לא מספיק טובה היא נמכרת בטירוף בגלל שהיא מאוד טובה
מבחינת האנימה אם לא היה לזה אנימציה כזאת כנראה לא הייתי רואה אבל זה אחד הדברים המשמעותיים באנימה הזאת ולמה אני כלכך אוהב אותה.
שואל השאלה:
האנימה ממש טובה^
האנימה ממש טובה^
שואל השאלה:
אני מסכים אבל אני עדיין חושב שדימון סלייר היא אנימה ממש טובה אבל אני אומר נשתמש במשפט המפורסם
בוא נסכים שלא נסכים
אני מסכים אבל אני עדיין חושב שדימון סלייר היא אנימה ממש טובה אבל אני אומר נשתמש במשפט המפורסם
בוא נסכים שלא נסכים
שואל השאלה:
בשבילי וואן פיס זה המאסטר פיס שלי חח
בשבילי וואן פיס זה המאסטר פיס שלי חח
שואל השאלה:
ראיתי ג'וג'ו אני עכשיו רק בפרט 3 באיזה פרק 17 נראלי אבל אני העדפתי את פארט 2 פארט אחד פחות האהבתי ובשבילי אם אני לא עפתי על כלכך הרבה כבר בחלק הזה של הסדרה היא לא מאסטר פיס אבל שוב פעם זה תלוי למי והכל היא כן מדהימה בשבילי פשוט אני מעדיף את וואן פיס
ראיתי ג'וג'ו אני עכשיו רק בפרט 3 באיזה פרק 17 נראלי אבל אני העדפתי את פארט 2 פארט אחד פחות האהבתי ובשבילי אם אני לא עפתי על כלכך הרבה כבר בחלק הזה של הסדרה היא לא מאסטר פיס אבל שוב פעם זה תלוי למי והכל היא כן מדהימה בשבילי פשוט אני מעדיף את וואן פיס
שואל השאלה:
אה יופי הגיוני
אה יופי הגיוני
שואל השאלה:
נכון יש גם הרבה יותר פרקים אבל כסדרה העדפתי את וואן פיס גם בחלקים המוקדמים יותר מאשר ג'וג'ו אבל שוב פעם זה רק העדפה
נכון יש גם הרבה יותר פרקים אבל כסדרה העדפתי את וואן פיס גם בחלקים המוקדמים יותר מאשר ג'וג'ו אבל שוב פעם זה רק העדפה
שואל השאלה:
מה ראשון?
מה ראשון?
שואל השאלה:
מה המקום ראשון בעולם?
מה המקום ראשון בעולם?
שואל השאלה:
אה ואללה טוב אז אני ימשיך לקרוא עשיתי הפסקה
אה ואללה טוב אז אני ימשיך לקרוא עשיתי הפסקה
לא, אחד היתרונות הגדולים של דימון סלייר זו האנימציה הממש טובה, ולא רק שאין את זה במנגה (מן הסתם) אלא הארט עצמו לא משהו רוב הזמן. הוא לא גרוע אלא פשוט לא טוב או מושקע. וזה לא כאילו יש סיפור מדהים או משהו כזה, דימון סלייר כיפית בזכות הקרבות שלה, והחוויה הזו נלקחת ממך במנגה.
ועכשיו אני סתם רוצה לומר (בגלל הדיון שהיה לכם) שפארט 7 של ג'וג'ו הוא באמת מאסטרפיס והסיבה שהסדרה הזו בדירוג כ''כ גבוהה אצלי. אני לא אומר שאין בו חסרונות, כי יש, אבל בסך הכל הוא באמת יצירת מופת, בזכות הרבה דברים, ויש בו כמה מהדמויות הכי טובות שראיתי אי פעם בכלליות (הטופ 4 דמויות שלי מג'וג'ו כולן ממנו).
יאפ, זה אומנם גנרי וחרוש מאוד אבל יש סיבה לזה.^
לא יודעת כי לא קראתי את זה אבל אני חושבת שעדיף שתחכי שכל הפרקים יצאו
שואל השאלה:
עכשיו דיברתי על אנימה לר מנגה לא קראתי את המנגה אז אין לי מה להגיד
עכשיו דיברתי על אנימה לר מנגה לא קראתי את המנגה אז אין לי מה להגיד
שואל השאלה:
^^ וגם מכירות כן מעידות על רמה בוקו נו הירו זה אחלה מנגה חרא פאנדום אבל יש מקרים ויש מקרים אם תגיד לי שאיזה מנגה של high school dxd או משהו מביא יותר מכירות אני יופתע אבל זה הגיוני מאוד בוקו נו הירו מרוויח יותר וגם הרבה אנשים יותר מתחברים מאשר וינלנד סאגה אותו הדבר דימון סלייר זה לא אומר שוינלנד סאגה פחות טובה או שדימון סלייר זה רק מעיד על כך ששניהם מצליחות וכנראה בגלל ששניהם גם טובות
^^ וגם מכירות כן מעידות על רמה בוקו נו הירו זה אחלה מנגה חרא פאנדום אבל יש מקרים ויש מקרים אם תגיד לי שאיזה מנגה של high school dxd או משהו מביא יותר מכירות אני יופתע אבל זה הגיוני מאוד בוקו נו הירו מרוויח יותר וגם הרבה אנשים יותר מתחברים מאשר וינלנד סאגה אותו הדבר דימון סלייר זה לא אומר שוינלנד סאגה פחות טובה או שדימון סלייר זה רק מעיד על כך ששניהם מצליחות וכנראה בגלל ששניהם גם טובות
אני לחלוטין מבין למה, ג'וזף הוא אחת הדמויות היחידות שלא אצלוב את מי שאומר שהוא מעדיף אותו על פני ג'וני. הוא גם מקום שני אצלי בדירוג הג'וסטארים.
אני מזדהה מאוד, אתה אחד מהמשתמשים האהובים עליי בתחום הזה, ואחד מהיחידים עם רמת הידע שלי. למרות שעכשיו כשאני מנסה לחשוב על זה מבחינת תשובות אני לא ממש מוצא משתמש שמתחרה איתך. זה באמת מדהים לראות אנשים כמוך כאן, רוב צופי האנימה כאן מתחילים יחסית מבחינת ידע וזה די מעצבן, אם כי מצאתי עוד כמה עם רמת ידע טובה.
ובכלליות פשוט יש לך טעם ממש טוב.
ובכלליות פשוט יש לך טעם ממש טוב.
נכון... והחלק הכי גרוע זה שיש לי את רמת הידע הזו גם בעוד דברים... איך לעזאזל הגעתי לרמה הזו של חוסר חיים??
אתה רק מוכיח למה אני כל כך אוהב את התשובות שלך כרגע.
אני לא יכול להסכים יותר, למרות שאני מודה שלפעמים אני נופל ללכתוב את השמות בעברית.
אני לא יכול להסכים יותר, למרות שאני מודה שלפעמים אני נופל ללכתוב את השמות בעברית.