12 תשובות
תכתוב שבכל מקרה זה לא מסתדר לך מחר ןאתה לא יכול
תעשה בייביסיטר לבת שלב לא הבנתי מה כל כך הבעיה
שואל השאלה:
-אני בן, מוריד?
קראת את התיאור?
אנונימי
כן קראתי פשוט לא הבנתי המ כלט כך הבעיה לשמור על בנות
אם כל כך קשה לך תגיד שאתה מחר יוצא עם חברים
שואל השאלה:
לא יודע, אני לא כל כך מסתדר איתן..
הרבה יותר קל לי עם בנים ויותר כיף לי איתם אישית לעשות להם בייביסטר.
אנונימי
בת כמה הבת שלה?
שואל השאלה:
נראה לי 9 או 8? לא זוכר
אנונימי
בן כמה אתה?
אפשר להבין אותך אולי כי יחסית גדולה אבל אם היתה קטנה יותר לא הייתי מבינה מה הבעיה
שואל השאלה:
אני בן 14
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט לא אוהב לעשות בייביסיטר לבנות, זה הכל.
אנונימי
אז באמת שאפשר להבין אותך. אתה פשוט לא מרגיש נעים כל כך כי היא לא כזאת קטנה.
תעשה מה שהם אמרו^ תגיד שיש לך משהו
אני חושבת שתאמר בייביבראזר או איך שלא מאייתים את זה בעברית יותר מתאים:)) ואם אתה לא מסתדר עם בנות נראה לי שאל תלך סתם אתה תסבול