18 תשובות
בוא נגיד כך
אפשר להבין למה בגדת בוא
לא
אבל יצאת מגעילה רצח שבגדת ולא מגיע לך אותו
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה שאני ממש אוהבת אותו
אנונימי
איך מצדיקים אותה פה אני לא יודע, אין שום סיבה לבגוד
לא הוא דפוק
שואל השאלה:
הוא גם אוהב אותי אבל הוא מפחד שאני אבגוד שוב והוא אומר שכל פעם שאני מחוץ לבית שיהיה לי פלאג
אנונימי
שניכם מסובבים
אנונימית
צריך שיהיה אמון בין בני זוג
אם אין אמון אין אהבה
אני דומעתת
אם זה ספאם, זה מצחיק בטירוף
אם לא, זה הדבר הכי הזוי ששמעתי בחיים שלי. אבל גם מצחיק.
אנונימי
דברי איתו על זה ואם לא הולך אז תיפרדי
איך את אוהבת אותו אם בגדת פה לא מסתדר כל כך
אנונימית
ממש ממש לא ותגידי שאם אין בינכם אמון אז אין זוגיות
"אזליפאוקטה"
אף אחד לא הצדיק אותה
רק אמרתי שאפשר להבין
זה לא אומר שזה בסדר
למה בגדת בו מהתחלה?
אנונימי
תיזהרי ממני את לא הולכת לשים משהו בתחת כי הסתום הזה לא רוצה שתבגדי בו
אתם זוג הזוי