10 תשובות
כן גבולי ויפה
לא יודעת אבל זה ניראה מזוהם רצח.
אנונימית
לא נראלי, אבל את יכולה להרגיש
לא התחברתי
לא התחברתי
אני ממש אהבתי
כן
אני רציתי לעשות רביעי במקום מסויים ואמרו לי שהם עושים עד שלישי כי זה סחוס (מקום לא מקצועי)
אני רציתי לעשות רביעי במקום מסויים ואמרו לי שהם עושים עד שלישי כי זה סחוס (מקום לא מקצועי)
שואל השאלה:
עשיתי עם אקדח אותו ואני מפחדת אמרו לי שזה לא טוב בסחוס שיט
עשיתי עם אקדח אותו ואני מפחדת אמרו לי שזה לא טוב בסחוס שיט
אנונימית
^ עשית לעצמך?
אחותי תקשיבי.. זה ניראה רע מאוד
אחותי תקשיבי.. זה ניראה רע מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא עשיתי לבד ועשיתי את זה אתמול
לא לא עשיתי לבד ועשיתי את זה אתמול
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי בחנות עם קליפס לא אקדח סליחה*
עשיתי בחנות עם קליפס לא אקדח סליחה*
אנונימית
זה בסדר, לא הכי מומלץ אבל לא נורא את תחיי. אני עשיתי הליקס באקדח ולא היה זיהום ואני עדיין חיה ונושמת.
באותו הנושא: