2 תשובות
לא תמיד, תלוי בגודל האוזניים
בדרך כלל זה עדיין יהיה בתנוך (לוב)
ברור שאם תעשי נגיד לואו הליקס או קונץ זה יהיה הסחוס, אבל לא ברור אם את מתכוונת למשהו כזה או ללוב ב"עגיל רביעי "
בקטנה לפחות באוזניים שלי