12 תשובות
שואל השאלה:
יאוו מגניב שחושבים על זה
יאוו מגניב שחושבים על זה
אנונימית
כן
טכנית כן
גם אם בהפרש 2 דקות לפני ואחרי חצות
^ יואו את גאונה
^ חח אני לא גאונה פשוט קראתי על תאומים שזה קרה להם
אנונימית
ומי בסוף היה הבכור?
תלוי מאיזה בחינה אתה שואל
התאום הגדול הוא זה שנולד ראשון אבל מבחינה טכנית השני נחשב הבכור
התאום הגדול הוא זה שנולד ראשון אבל מבחינה טכנית השני נחשב הבכור
אנונימית
זה לא קרה בליב ומאדי משהו כזה? חחח
טכנית כן
שאלה טובה יותר:
אם תאום אחד נולד כמה דקות לפני שעוברים לשעון חורף והשני נולד כמה דקות אחרי מי נחשב הבכור?
אם תאום אחד נולד כמה דקות לפני שעוברים לשעון חורף והשני נולד כמה דקות אחרי מי נחשב הבכור?
אנונימית
באותו הנושא: