16 תשובות
לא פוגעים נקודה.
אין
אם אני אוהבת אותו למה לפגוע,
למה שתהיה סיבה
לא פוגעים בבן אדם שאוהבים
אם הוא לקח לך מהציפס
שום סיבה בעולם
אלא אם- אותו אדם מתעלל בי נפשית ופיזית, מנצל אותי כספית, וחס וחלילה.. פוגע מינית

וגם אז- אני לא אנסה לפגוע בחזרה- פשוט לעזוב אותו מאחור
שואל השאלה:
לאיועדת לטובתי או בולשיט כזה
אנונימית
מה?
אם אני אוהבת אז למה לפגוע?
למה שתפגעי?
כי הוא אנס
אין באמת סיבה מוצדקת
אבל אם את שואלת למה יש מקרים כאלו
אז יש מצב שפוגעים בשביל תשומת לב, בשביל שיעריכו את הזמן הטוב, בשביל שיבינו שאני לא מובן מאליו
לפעמים מתכוונים לטוב ויוצא שפוגעים
או שעושים משהו לטובת הבנאדם אבל באותו רגע הוא לא רואה את זה ונפגע
אנונימית
רק אם הוא פגע בי ברמה כזאת שמגיע לו שאני אפגע בו גם , חוץ מזה אין סיבה לעשות את זה אם אוהבים מישהו לא רוצים לפגוע בו ובטח שלא בכוונה
אנונימית