9 תשובות
שהמוסיקה שלהם טובה? (לא לדעתי, אבל לדעת הרבה אחרים)
לא שומע אותם אבל הם לא צריכים עכשיו נימוק למה הם אוהבים אותם זה פשוט הסגנון מוזיקה שלהם
מעבר לזה שהשירים שלהם מהממים עם משמעות כל כך יפה הם עצמם מדהימים.
עם כל הרע שהם עוברים הם מפיצים חזרה אהבה,
גם כשקשה להם הם אף פעם לא מוותרים,הם יעשו הכל כדי לשמח אחרים.
הם תורמים,מתנדבים ועוזרים לכל כך הרבה דברים חשובים.
הם פשוט וואו, אפשר להגיד עליהם המון דברים,אבל שהם לא טובים לא.
יש להם שירים טובים, הם רוקדים ושרים מהמם.
הם מפיצים רק טוב ועוזרים לאנשים ורוב האנשים בתעשייה המזעזעת הזאת לא היו עושים את זה.
הם מדהימים. הם הצילו מלא א.נשים וגרמו להם לאהוב את עצמם, לקבל את זה שהם שונים, להבין שזה בסדר לא להיות חלק מה"נורמה".
בתור אחת "ששנאה" אותם בלי לשמוע או להכיר אותם והתחילה בחצי שנה האחרונה(קצת יותר) הם וואו. באמת שהם מדהימים.
לפני חמש שנים הייתי בדיכאון והם עזרו לי לצאת ממנו בעזרת השירים.
מעבר לזה שהם רוקדים נדיר,ושרים נדיר, השירים שלהם בעלי משמעות.
תחפשו ביוטיוב
אין לי שום דרך בעולם מה זה עושה לי בלב שאני רואה תמונה או שומעת שיר שלהם.
הפאנדום שלהם בנוי מכלכך הרבה סוגי אנשים, שזה מדהים אותי.
הם גרמו לי לאהוב את עצמי. הם פשוט וואו אחד גדול
אנונימית
המוזיקה שלהם טובה והם אנשים נדירים
אין סיבה שלא לאהוב אותם באמת
וואו מה מפריע לכם שאנשים אוהבים אותם? לא הלהקה האהובה עליי, יש להם כמה שירים נחמדים אבל מה מפריע.אוהבים אותם כי אוהבים את המוזיקה שלהם. זה עד כדי כך פשוט.
אין לי מושג למה אוהבים אותם
ג'ונגקוק