11 תשובות
שהם מאוד מעצבנים
לא משהו מיוחד
סתם
שילחו לעזאזל
אנונימי
לחסום ולדווח
מוזרים
מה זה
מה הבעיה לעשות רק חחים אבל בסדר לא נורא
^^
זה כאילו להראות שהם באמת צוחקים והיד שלהם רועדת מרוב שהם צוחקים ונוטה גם ללמד
זה כאילו להראות שהם באמת צוחקים והיד שלהם רועדת מרוב שהם צוחקים ונוטה גם ללמד
לא יודעת
בני 12-14
באותו הנושא: