9 תשובות
שהם יודעים איך לבטא את עצמם (?)
מה מטרת השאלה שנענה מתנשאים ושוויצרים?
,,,
אני כזאת-
אחלה אנשים(:
חח אני כזאת.
אני כזה אבל תלוי איפה.
מן הסתם עם חברים שלי לא, אבל פה למשל, או עם מורות ומבוגרים אחרים כן.
כמוני? שה כבר בא לי בטבעי, משפט בלי זה כבר נראה לי שגוי...
מעריכה
אבל יש גבול לזה- לא בכל דבר
לא חושבת על זה כלום
איכותיים ביותר (: