התחברות הרשמה

מבינים בטלפון כנסו שניה חייבת עזרה (הטלפון שיאומי נוט 9)

לחצתי על אתחול טלפון וזה קרוב כבר לשעה ורבע שהמסך תקוע לי על המילה MIUI וניסיתי כמה פעמים לכבות את המכשיר ושום דבר לא קורה הטלפון לא מתכבה ולא חוזר לפעול אשמח לעזרה תודה מראש לכולם
24 באוגוסט 2022, 22:57
שיאומיטלפוניםxiaomiאנדרואידטלפון    
תשובה אחת
תלחצי לחיצה ארוכה על הכפתור של הכיבוי אוליי זה יסתדר לך
י
ילדה רעה של טיקטוק
באותו הנושא:
לאנשים שמבינים בטלפונים כנסו שניה
חח אתם לא מבינים, חייבת לספר לכם משהו, כנסו בבקשה..
כאלה שמבינים בטלפון כנסו שניה
מי שמבין במחשבים וטלפון וכול זה ...(כנסו אני חייבת עזרה )
כנסו שניה אם אתם מבינים באינסטגרם או משהו כזה
אנשים שמבינים בטלפונים כנסו דחוף שנייה בבקשה...
מבינים בטלפון/אינסטגרם כנסו
כנסו שניה( אנשים מבינים)
מבינים באינסטה כנסו בדיוק שניה
מבינים קצת במחשב? כנסו שניה
בנות כנסו אפילו בנים שמבינים בזה כנסו חייבת את עזרתכם