17 תשובות
בגיל הזה לדעתי צריך להנות מהחיים ולא להכנס למערכת יחסים.
חחח.
לזה אני קורא
מתבגרים פלצנים
לזה אני קורא
מתבגרים פלצנים
חח אני גם מתה מדברים כאלה, זה הכי מצחיק
חח כן. אצלי את האמת יש איזה 2 זוגות שביחד עוד מכיתה ח-ט והם כמו בונקר אבל הרוב באמת נפרדים.. גם בתיכון לא הכל רציני
חחחחחחחחחחחחחחח עצוב
שואל השאלה:
חחיחחיחחיחחיחחיחחי
fats luck,
גם אני חושבת כמוך..
חחיחחיחחיחחיחחיחחי
fats luck,
גם אני חושבת כמוך..
אנונימית
צודקת לגמרי, בגיל הזה "זוגיות" זה סתם לפוזה
שואל השאלה:
חחח זה ממש עצוב(:
חחח זה ממש עצוב(:
אנונימית
שואל השאלה:
עוד אנונימית מתוך מאה,
ב ד י ו ק
עוד אנונימית מתוך מאה,
ב ד י ו ק
אנונימית
לא הצחיק מה שאמרתי?
תדעו שהעתקתי את זה!
תדעו שהעתקתי את זה!
שואל השאלה:
חחח כן, מה לעשות, יש לי איזה מיליון פרחות בכיתה ובשכבה ומיליון ואחד ערסים בכיתה ובשכבה.. מתמודדים עם החיים(:
חחח כן, מה לעשות, יש לי איזה מיליון פרחות בכיתה ובשכבה ומיליון ואחד ערסים בכיתה ובשכבה.. מתמודדים עם החיים(:
אנונימית
חח כזה מצחיק יא אלה
שואל השאלה:
חיחיחי כן.
ועוד פתחו על זוגות מהשכבה עמוד באינסטגרם.
מה זה בא לי להגיד להם:
תגידו לי, מה אכפת לי לראות למי מהשכבה שלי יש "בן/בת זוג"?!
ממש מעניין אותי ואת התחת היפה שלי(:
חיחיחי כן.
ועוד פתחו על זוגות מהשכבה עמוד באינסטגרם.
מה זה בא לי להגיד להם:
תגידו לי, מה אכפת לי לראות למי מהשכבה שלי יש "בן/בת זוג"?!
ממש מעניין אותי ואת התחת היפה שלי(:
אנונימית
אממ ידיש שלי בכיתה ח והוא שכב עם חברה שלו, ערס כן..
אנונימית
^^חחחחחחח גם אצלנו זה מוזר
וגם היה עמוד שידוכים
וגם היה עמוד שידוכים
שואל השאלה:
העמוד שידוכים הזה מטומט* ברמות..
העמוד שידוכים הזה מטומט* ברמות..
אנונימית
ממש מטומטם
באותו הנושא: