15 תשובות
נחמד, טוב לדעת שעוד אוהבים קייפופ
סביר
אהבתי
אנונימית
לא אהבתי
אתמול שמעתי אותו ולא חשבתי שזה שיר כי ההתחלה הייתה כל כך ארוכה
הן יפותת ושיר יפהה
אני ממש ממש ממש אוהבת אותו
אנונימית
לא התחברתי
ממש אהבתי אותו:)
מושלם מושלם מושלם!!
מתה על הלהקה הזאת, באמצע לעשות להן סטאן (:
נחמד
קשה לי לתמוך בלהקה הזאת אבל אני חייבת להודות שהפזמון שלו נפלא וממכר
אוהבת אמייזינג
לגמרי אהבתי . במיוחד את הסוף ! הן מוכשרות בטירוף
eom
השיר סבבה ממש אבל עם הלהקה הזאת ספציפית יש לי בעיה, רובן ממש צעירות לאדעת אבל הן גם מוכשרות בטירוף זה פשוט שלדעתי השירים לא תואמים לגיל אבל דעתי
אוהבת את השיר אבל לא מעריצה של הלהקה