15 תשובות
נחמד, טוב לדעת שעוד אוהבים קייפופ
סביר
אהבתי
אנונימית
לא אהבתי
אתמול שמעתי אותו ולא חשבתי שזה שיר כי ההתחלה הייתה כל כך ארוכה
הן יפותת ושיר יפהה
הן יפותת ושיר יפהה
אני ממש ממש ממש אוהבת אותו
אנונימית
לא התחברתי
ממש אהבתי אותו:)
מושלם מושלם מושלם!!
מתה על הלהקה הזאת, באמצע לעשות להן סטאן (:
מתה על הלהקה הזאת, באמצע לעשות להן סטאן (:
נחמד
קשה לי לתמוך בלהקה הזאת אבל אני חייבת להודות שהפזמון שלו נפלא וממכר
אוהבת אמייזינג
לגמרי אהבתי . במיוחד את הסוף ! הן מוכשרות בטירוף
השיר סבבה ממש אבל עם הלהקה הזאת ספציפית יש לי בעיה, רובן ממש צעירות לאדעת אבל הן גם מוכשרות בטירוף זה פשוט שלדעתי השירים לא תואמים לגיל אבל דעתי
אוהבת את השיר אבל לא מעריצה של הלהקה
באותו הנושא: