12 תשובות
איזה פונקציות
שואל השאלה:
פונקציות כמו במסך ובשמע ועוד דברים
אנונימי
תוכל לפרט עוד אולי?
מה רשום בדיוק כשאתה מנסה מה
שואל השאלה:
על האופציה שלא זמינה
אנונימי
על מה אתה לוחץ בשלט?
אתה לוחץ על מספר של ערוץ? על ווליום? על מה?
שואל השאלה:
בהגדרות
אנונימי
שמע פתאום ראיתי את התגיות שהצמדת עם השאלה חחצחח מה הקשר
על איזה מדינה אתה מוגדר בטלוויזיה?
שואל השאלה:
אין ישראל אז בחרתי בדלג
אנונימי
אה רוב הסיכויים שזה בגלל זה, תנסה לשים מדינה אחרת, אבל אמור לדעתי להיות ישראל..
אבל על מה אתה לוחץ בשלט לפני שזה כותב לך את זה?
שואל השאלה:
רשום אופציה זו לא זמינה
אנונימי