12 תשובות
אין מילה יחידה לצ'יפס
פשוט תגידי חתיכת ציפס
ציפסלון
שואל השאלה:
^ nadav30
אני בן אחי והבנתי אותך תודה
טעות שלי, בכל מקרה בכיף
חח עכשיו אני רעבה, תודה;)
ולשאלה: אני דיי בטוחה שאומרים חתיכת צ'יפס, וגם בכללי צ'יפס זה זכר אז אם כבר, צריך להגיד ''יחיד''... צ'יפס יחיד, אבל נראה לי שעדיף לומר חתיכת צ'יפס זה גם נשמע יותר הגיוני, יום טוב:) (ובתיאבון)
שואל השאלה:
^ אוהבץ להקשיב
תודה על הניסוח אלופה
תודה רבה, יום טוב:)
צ'יפס 1(בלבד) ------------ הכי טבעי להגיד
'יחידה' נשמע קצת שפה של אלה ש-מייצרים את ה-צ'יפס/מפעל/מחסן בעולם המסחר
^

'חתיכת צ'יפס' לא עובד,
כי זה נשמע שמורידים מהצ'יפס הקיים כבר חתיכה יותר קטנה
אבל צ'יפס זה זכר, אז אם כבר יחיד