8 תשובות
יחידות שדה זה קרבי
גם אני מלאתי את השאלון היום ואם כל זה שאת.ה לא רוצה לשמוע את זה,זה באמת ככה, זה אומר לך שיש לך את הנתונים להיות בשטחים ובחלק מיחידות הקרבי העילית
שואל השאלה:
פאקק זה ממש לא טוב
לא מבין איך זה יכול להיות בכלל כי אני עם רפואי 72
פאקק זה ממש לא טוב
לא מבין איך זה יכול להיות בכלל כי אני עם רפואי 72
ברוך הבא לשריון אחי
אז פשוט תוריד על מה שדיברתי בנוגע לעילית, במקרה כזה עם פרופיל כזה זה גבולי לקרבי בעיקר על יחידות פשוטות (במידה ואת.ה רוצה קרבי)
שואל השאלה:
^ אני ממש לא רוצה קרבי
^ אני ממש לא רוצה קרבי
אז אתה במצב טוב
שואל השאלה:
מצויין תודה
מצויין תודה
באותו הנושא: