6 תשובות
חח, אהבתי, אני משערת שפשוט יותר גדול יותר מרשים
את צודקתת
את ראית את נאו זון)גרסא t) של אנסיטי??הוא ענקי
אבל הפוטובוק ממש יפהה
שואל השאלה:
כן זה באמת מרשים ממש אבל אין מקום
:(

לא אבל האלבום של wheein ושל iu הגיעו היום
whee ממש גדול
אנונימית
חחח לא כולם
נגיד ראית את ווינגס של ביטיאס? הוא פצפון
אבל כע אני לא מבינה מה כלכך נחוץ באלבומים שבאמת עושים אותם כלכך גדולים, אני אוהבת את הלהקות שמייצרות את כל האלבומים שלהם באותו הגודל
שואל השאלה:
טוב זה בטח בגלל החוברת אבל באמת תעשו אלבום בגודל שנוח לשים במדף
ולא אלבום שצריך לבנות חדר בשבילו
אנונימית
לרוב הפוטובוק וור גדולים , יש אלבומים ממש קטנים ויש רגילים .. זה תלוי נורא .
eom