5 תשובות
דוקא אומרים שאלה המזלות שהכי מסתדרים.. תכנס לאתר וואלה ותראה שרשום שם על זה:)...
גם אני מזל דלי ויוצאת עם מאזניים:p
גם אני מזל דלי ויוצאת עם מאזניים:p
לא המזלות האלה הכי לא מסתדרים!
כן, אלה מזלות שמתאימים
אני מזל דלי ויש לי חבר מאזניים אני לא מבינה בזה אבל אני אוהבת אותו ולדעתי אנחנו מתאימים..
אנונימית
אתם ניגודים המשלימים אחד את השני, יש לכם פוטנציאל להיות גם נאהבים וגם חברים טובים וקרובים. זהו קשר מלא תשוקה, התרגשות, אהבה ושמחת חיים, שאפילו ממשיך ומשתפר במשך הזמן.
באותו הנושא: