4 תשובות
תגידי לו שאת אוהבת להתאמן לבד
תגידי לו פשוט שזה מפריע לך.. שקשה לך להתרכז שהןא מדבר איתך..
זה מובן לגמרי ואין לו ממה להעליב אם תגידי לו את זה (כמובן בצורה נעימה)
זה מובן לגמרי ואין לו ממה להעליב אם תגידי לו את זה (כמובן בצורה נעימה)
שואל השאלה:
הוא גם פשוט רוצה להיפגש איתי ואיתה ביציאות ולא יודעת אני בכללי לא מחפשת להיות ידידה שלו
הוא גם פשוט רוצה להיפגש איתי ואיתה ביציאות ולא יודעת אני בכללי לא מחפשת להיות ידידה שלו
אנונימית
אז לנתק קשר לאט לאט, לענות לו יבש ולנסנן.. או להגיד שאת לא יכולה ולהמציא תירוצים..
***או פשוט להגיד לחברה שלך שפחות בא לך להיפגש איתו ואת רוצה שתי או רק אתן. היא כבר תדע איך לעזור לך לדעתי.. (?)
***או פשוט להגיד לחברה שלך שפחות בא לך להיפגש איתו ואת רוצה שתי או רק אתן. היא כבר תדע איך לעזור לך לדעתי.. (?)
באותו הנושא: