התחברות
הרשמה
בדרך כלל לבנות אין אומץ לפנות לגבר זר ולהתחיל לדבר איתו או אפילו לנסות להתחיל איתו?
21 באוגוסט 2022, 12:17
התאהבות
בחורות
התבגרות
התחלות
בטחון עצמי
2 תשובות
נכון.
גם לבנים.
F
Figure skater
ממש לא
O
Oi Oi Oi
באותו הנושא:
בנות, היה לכן אומץ להציע נישואים לגבר?
בנות! איזו תספורת אתן מעדיפות לגבר בדרך כלל?
אין לי אומץ לפנות לבנות או לדבר איתן,זה אפשרי טכנית להתגבר על הפחד גישה?
אני ממש ביישן ואף פעם אין לי אומץ לפנות לבנות ולא הייתה אהבה אף פעם... ויושבת לידי מישהי ואני מתבייש...
יש בנות שאין להן אומץ להגיד לגבר במציאות שהוא חתיך שהן ישר הכירו אותו?
איך לפנות לסוכנות דוגמנות בדרך הכי טובה שיש?
מה הדרך הכי טובה לפנות לבן אדם שליטרלי מתעלם ממך
יש דרך להכיר בנות דרך הפייסבוק או האינסטגרם או שזה בגדר בלתי האפשרי? אין לי אומץ לפנות לבנות ברחוב או בקניון
למה בדרך כלל גברים נמשכים לבנות שצעירות מהם?
מה הדרך הכי טובה להשיג אומץ לפנות למישהי שמוצאת חן בעיני? אף פעם לא הייתה לי חברה ולא חוויתי אהבה
אוף אני צריך לפנות עלייה אבל אין לי אומץ